NIMA Marketing Day 2019
Bij Booosters staat kennis hoog in het vaandel. We besteden veel tijd en aandacht aan de ontwikkeling van onze kennis, zodat we onze klanten verder kunnen helpen.
Onze collega Niels is afgelopen donderdag 20 juni naar NIMA Marketing Day geweest, om bij te leren over de huidige trends en marktontwikkeling in marketing, communicatie & sales. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van kennis aan de hand van praktijkcases stond vandaag centraal in de rauwe, industriële locatie DeFabrique in Utrecht.
Yellowgrape vertelde hoe zij bij Dekbed-discounter.nl een flinke omzetstijging hebben kunnen creëren door een gepersonaliseerde customer journey. Tevens vertelde Marktplaats over hoe zij de afgelopen jaren hebben ingespeeld op het personaliseren van de customer journey door zich juist niet te richten op het verhogen van de duur op hun platform, maar juist op het verlagen en het aanbieden van een relevante bezoekerservaring.
Ik ben vooral geïnspireerd geraakt door hoe je met neuromarketing het (taakgerichte) klantgedrag van consumenten kunt onderzoeken, doorbreken en hoe verschillende uitingen op kanalen elkaar daarin kunnen versterken. Mensen zijn helemaal niet bezig met jouw merk en 95% van het consumentengedrag is onbewust. Validators en PostNL lieten zien hoe je als merk hierdoor toch kunt opvallen en hoe verschillende uitingen op kanalen hierop kunnen inspelen.
Kortom, het was een inspirerende dag op een prachtige locatie. Daarnaast heb ik veel leuke, nieuwe connecties opgedaan. NIMAMarketingDay heeft het top geregeld!

Groei, Groei, Groei!
We blijven in de toekomst altijd focussen op persoonlijke (kennis)ontwikkeling, want wij zijn nog lang niet uitgeleerd!
Wil jij meer weten van hoe wij onze kennis op peil houden en hoe we klanten hiermee naar een hoger niveau brengen? Laat het ons weten en we maken een afspraak!