Eerste vrouwelijke versterking bij de online marketing specialisten van Booosters: vanaf september 2015 versterkt Angela Klenner het team als stagiaire Online Marketing. Angela is student aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) waar zij de opleiding Business IT & Management volgt. In het kader van haar afstudeerstage zal zij onderzoeken welke verwachtingen klanten en potentiële klanten hebben bij het inzetten van online marketing. Naast haar onderzoek zal ze meedraaien met het team om de kennis die ze heeft opgedaan ook direct in de praktijk toe te passen. Vanuit Booosters investeren we graag in onze toekomstige collega’s.
Wie is nou eigenlijk de (eerste) vrouw en tevens stagiaire die het team van de online marketing specialisten van Booosters mag komen ondersteunen?
Vanaf september 2015 begint mijn online marketing avontuur bij Booosters. Maar wie ben ik? Mijn naam is Angela Klenner (25) en ik ben student aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen waar ik de opleiding Business IT & Management volg. Komend half jaar ga ik in het kader van mijn afstuderen onderzoeken welke verwachtingen klanten en potentiële klanten hebben bij het inzetten van online marketing. Naast mijn onderzoek ga ik natuurlijk deel uitmaken van het Booosters team en hoop ik te ervaren hoe het werk er achter de schermen uit ziet.
Ik ben thuis in alle vormen van digitale communicatie. Van online marketing en conceptontwikkeling, tot aan de inzet van social media. Een gedreven ‘out-ofthe-box’-denker, opzoek naar hetgeen wat onderscheidenheid bij een organisatie creëert. Vaak kijk ik vanuit een ander perspectief om tot vernieuwende mogelijkheden te komen.
Gedreven en een tikkeltje perfectionistisch zijn eigenschappen die mij als persoon en in mijn werk omschrijven. “Dream big, work hard & never stop believing that anything is possible” is de slogan waarmee ik door het leven ga.
Angela in het kort: 25 jaar, spontaan, gedreven, sportief, doorzetter maar ook perfectionistisch. Wonend in Gaanderen. Sterke affiniteit met online marketing en social media. Gestructureerd maar soms ook chaotisch. Out-of-the-box denker, creatief in denken en doen.