SalesFeed biedt de mogelijkheid om websitebezoekers te identificeren en deze te koppelen aan bedrijven. Dit gebeurt op basis van diverse signalen die worden meegestuurd wanneer iemand een website bezoekt. Wat zou je ervan vinden als je precies weet wanneer en welke bedrijven op je website kijken, hoe vaak ze (niet) terugkomen en welke content ze maar blijven bekijken… En stel dat je vanuit zakelijk oogpunt ook net die week om tafel zit; dan kan je je nét even wat beter voorbereiden op een nuttig gesprek.
Wanneer wordt de inzet van SalesFeed echt succesvol?
Booosters biedt deze oplossing aan in samenwerking met een van onze partners, LeadCreators, om ervoor te zorgen dat er ook echt het maximale uit het pakket gehaald wordt. Voor aanvang van de pilot fase begint het met een kick-off meeting en workshop bij LeadCreators. Hier krijg je een efficiënte uitleg over de tool en werkwijze, en leer je hoe je hier het beste mee kan om gaan aan de hand van een aantal praktijkcases. Tenslotte kom je in gesprek met de lead specialisten van LeadCreators en natuurlijk andere ondernemers!
Aanbieding: probeer nu 4 maanden SalesFeed (1 maand gratis!)
Omdat wij er van overtuigd zijn dat voor – met name B2B – bedrijven de inzet van SalesFeed een wezenlijk verschil kan maken, willen we deze aanbieding graag bij je onder de aandacht brengen. Je kan daarom nu al voor het eenmalige actietarief van €750,- maar liefst 4 maanden (waarvan 1 gratis!) lang gebruik maken van de volledige mogelijkheden van SalesFeed, inclusief een kick-off meeting en workshop bij LeadCreators.
Hoe kan ik meedoen?
Vul hieronder je gegevens in en een van onze mensen zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Heb je vooraf nog vragen en/of opmerkingen? Uiteraard helpen we je graag verder. Stuur je vraag per e-mail en we reageren dezelfde werkdag nog.