Vorige week (donderdag 8 juni) hebben we met het team van Booosters, MRKTNG.nl, Contentvisie en Internetvisie ons maandelijkse overleg (de pizzameeting) gehad. Hier komt trouwens geen pizza meer aan bod… 😉
Vandaag hebben we een externe spreker, Gysbert Wind van onze partner LeadCreators, uitgenodigd om zijn kennis van Salesfeed met ons te delen. Een fantastische tool voornamelijk voor de B2B markt: het maakt zichtbaar welke bedrijven jouw website bezoeken.
Dat biedt grote kansen voor bijvoorbeeld salesmanagers en accountmanagers. Organisatie die je website bezoeken worden zichtbaar, je bent dus op de hoogte van de interesse van een nieuwe lead nog voordat er ook maar enig contact is geweest. Je kunt ook zien of een bestaande klant interesse heeft in diensten of producten die nog niet worden afgenomen, dat zijn prachtige upsell kansen. Hierdoor haal je meer rendement uit het bestaande bezoekersverkeer van je website. Verander de sales funnel en verdien de nieuwe klanten.
Naast het identificeren van bestaande en nieuwe klanten geeft Salesfeed ook inzicht in de branche van de organisaties die jouw website bezoeken. Hierdoor wordt het eenvoudiger om te beoordelen of je campagne, bijvoorbeeld via AdWords, de juiste doelgroep aanspreekt.
Wil je nog een stap verder gaan, dan kun je liquid content inzetten. Hiermee pas je de content van de pagina aan op basis van het profiel van de bezoeker. Met op maat gemaakte content speel je in op herkenning en het vertrouwen van je bezoekers, waardoor de kans op conversie groter wordt. Met de groeiende vraag naar marketing automation is Salesfeed een must have.
Ben je benieuwd hoe je met Salesfeed ook meer uit je online marketing campagnes kan halen? Neem dan vrijblijvend contact op.