Nieuwe collega! Even voorstellen: Maureen Hulstein
Vanaf februari is het geen Booosterboys meer maar ben ik als Booostergirl toegevoegd aan het leuke team! Ik ben Maureen en ben 32 jaartjes jong! Geboren en getogen in Doetinchem! Ik heb HBO gestudeerd aan het Saxion, maar kwam er al snel achter dat alles online zou gaan en wilde daarom verder in de online…Vanaf februari is het geen Booosterboys meer maar ben ik als Booostergirl toegevoegd aan het leuke team! Ik ben Maureen en ben 32 jaartjes jong! Geboren en getogen in Doetinchem! Ik heb HBO gestudeerd aan het Saxion, maar kwam er al snel achter dat alles online zou gaan en wilde daarom verder in de online…Booosters @ Webwinkelvakdagen 2020
Booosters @ Webwinkelvakdagen 2020 Bij Booosters staat kennis hoog in het vaandel. We besteden veel tijd en aandacht aan de ontwikkeling van onze kennis, zodat we onze klanten verder kunnen helpen. Onze collega Wessel is afgelopen woensdag 29 januari naar de webwinkel vakdagen geweest om bij te leren over de huidige trends en ontwikkelingen in…Booosters @ Webwinkelvakdagen 2020 Bij Booosters staat kennis hoog in het vaandel. We besteden veel tijd en aandacht aan de ontwikkeling van onze kennis, zodat we onze klanten verder kunnen helpen. Onze collega Wessel is afgelopen woensdag 29 januari naar de webwinkel vakdagen geweest om bij te leren over de huidige trends en ontwikkelingen in…Nieuwe collega! Even voorstellen: Wessel Arink
Vanaf november 2019 kom ik het team van Booosters versterken. Daarom stel ik mij graag voor. Mijn naam is Wessel Arink, 26 jaartjes jong en kom uit Groenlo. Mijn eerste stappen op het gebied van marketing heb ik gezet tijdens mijn studie Commerciële Economie op het Saxion in Enschede. Tijdens deze opleiding ben ik begonnen…Vanaf november 2019 kom ik het team van Booosters versterken. Daarom stel ik mij graag voor. Mijn naam is Wessel Arink, 26 jaartjes jong en kom uit Groenlo. Mijn eerste stappen op het gebied van marketing heb ik gezet tijdens mijn studie Commerciële Economie op het Saxion in Enschede. Tijdens deze opleiding ben ik begonnen…Booosters @ Digital Analytics Congress
Digital Analytics Congress 2019 Bij Booosters staat kennis hoog in het vaandel. We besteden veel tijd en aandacht aan de ontwikkeling van onze kennis, zodat we onze klanten verder kunnen helpen. Onze collega Arhur is afgelopen dinsdag 8 oktober naar het Digital Analytics Congress 2019 in de Jaarsbeurs Utrecht geweest. Als digital analist moet je…Digital Analytics Congress 2019 Bij Booosters staat kennis hoog in het vaandel. We besteden veel tijd en aandacht aan de ontwikkeling van onze kennis, zodat we onze klanten verder kunnen helpen. Onze collega Arhur is afgelopen dinsdag 8 oktober naar het Digital Analytics Congress 2019 in de Jaarsbeurs Utrecht geweest. Als digital analist moet je…Nieuwe stagiair! Even voorstellen: Sian Armut
Mijn naam is Sian Armut, 21 jaar en vanaf deze week stagiair bij Booosters. Ik studeer ondernemerschap en retailmanagement en wil graag mijn kennis op het gebied van online marketing verbeteren, komt dat even goed uit! Met ingang van het derde leerjaar van mijn opleiding krijgen wij de kans om vijf maanden stage te lopen…Mijn naam is Sian Armut, 21 jaar en vanaf deze week stagiair bij Booosters. Ik studeer ondernemerschap en retailmanagement en wil graag mijn kennis op het gebied van online marketing verbeteren, komt dat even goed uit! Met ingang van het derde leerjaar van mijn opleiding krijgen wij de kans om vijf maanden stage te lopen…Ook jij mist mogelijk business bij je doelgroep
Ook jij mist mogelijk business bij je doelgroep Help jij je potentiële klant met de juiste informatie op alle momenten dat ze jou nodig hebben of probeer je ze zo snel mogelijk naar de aankoop te sturen? Als jij vooral gefocust bent op die aankoop dan bestaat er een grote kans dat je veel business…Ook jij mist mogelijk business bij je doelgroep Help jij je potentiële klant met de juiste informatie op alle momenten dat ze jou nodig hebben of probeer je ze zo snel mogelijk naar de aankoop te sturen? Als jij vooral gefocust bent op die aankoop dan bestaat er een grote kans dat je veel business…Booosters @ NIMAMarketingDay
NIMA Marketing Day 2019 Bij Booosters staat kennis hoog in het vaandel. We besteden veel tijd en aandacht aan de ontwikkeling van onze kennis, zodat we onze klanten verder kunnen helpen. Onze collega Niels is afgelopen donderdag 20 juni naar NIMA Marketing Day geweest, om bij te leren over de huidige trends en marktontwikkeling in…NIMA Marketing Day 2019 Bij Booosters staat kennis hoog in het vaandel. We besteden veel tijd en aandacht aan de ontwikkeling van onze kennis, zodat we onze klanten verder kunnen helpen. Onze collega Niels is afgelopen donderdag 20 juni naar NIMA Marketing Day geweest, om bij te leren over de huidige trends en marktontwikkeling in…Wat is Growth Hacking in 2020?
Growth hacking is een relatief nieuwe term in de wereld van online marketing. Echter is het “growth hacken” zelf iets wat al lang bestaat. Het wordt nu alleen op een andere manier naar buiten gebracht. Growth hacking zou je kunnen zien als de bedrijfsbrede variant van conversie optimalisatie.
Maar wat heeft growth hacking te maken met online marketing? Veel. Growth hacking speelt namelijk in op data, data die is verkregen uit de customer journey. En wanneer we het hebben over de welbekende term ‘customer journey’, is de connectie tussen growth hacking en online marketing ineens een stuk logischer.