Ga naar de inhoud
Talha Çelik
Talha Çelik

“Data in marketing is als specerijen in de keuken: het juiste snufje maakt het verschil.”

Talha Çelik

Online Marketeer

Mijn naam is Talha, een recente aanwinst voor het Booosters team. Geboren en getogen in Aalten en nu woonachtig in Zevenaar, breng ik een uniek perspectief mee dat gevormd is door zowel mijn lokale ervaringen als mijn Turkse afkomst.

Tijdens mijn studie Commerciële Economie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) heb ik, na een minor in Digital Marketing, besloten om me verder te specialiseren in het online marketing vakgebied. Mijn interesse in online marketing groeide tijdens mijn studie, met een specifieke nadruk op het belang en de kracht van data.

Na 2,5 jaar ervaring opgebouwd te hebben bij een digitaal bureau, heb ik de stap gemaakt naar het Booosters-team. Hier pas ik mijn expertise toe op verschillende vlakken van online marketing, met een nadruk op data-gerichte benaderingen. Mijn doel is om voor onze klanten diepgaande inzichten te genereren en hun online aanwezigheid te verbeteren.

Wanneer ik niet bezig ben met het booosten van online marketing, geniet ik van een goede Turkse maaltijd, ben ik bezig met het verkennen van nieuwe landen en culturen, ben ik te vinden met een gamecontroller in de hand of juich ik voor Kayserispor. Als het op series aankomt, is ‘Breaking Bad’ mijn absolute topfavoriet.

Work hard, play hard – Dat is mijn motto!

Ik kijk ernaar uit om bij Booosters mijn kennis in data-analyse en digitale marketing verder te ontwikkelen en toe te passen en zo een waardevolle bijdrage te leveren aan ons team en onze klanten.