Skip to content

Content marketing

Content is overal. Teksten, banners, video's en ga zo maar door. Het is veel. Zo veel, dat er een grote kans bestaat dat jouw potentiële klanten verder scrollen of wegklikken, zonder jouw boodschap te zien en de door jou gewenste actie uit te voeren. Dat staat online succes van jouw bedrijf in de weg. Met sterke, waardevolle content overtuig je potentiële klanten. Dit leidt tot meer klikken en conversies. Zo helpt content marketing met het behalen van jouw online doelstellingen.

Lees meer

Conversie optimalisatie (CRO)

Jij wilt het gedrag van jouw websitebezoekers analyseren. Zo weet jij hoe jouw websitebezoekers navigeren en waar zij op klikken. Bezoekers met een intentie tot kopen wil jij door een zo eenvoudig mogelijk aankoopproces begeleiden.  Dit alles om het de bezoeker zo eenvoudig mogelijk te maken om juist bij jouw de aankoop te voltooien. 

Lees meer

Data & rapportage

Zonder data, geen online marketing! Data komt voort uit Google Analytics, Wordpress of alle sociale mediakanalen. Heeft jouw organisatie geen data, dan valt er niks te analyseren en kan jouw campagne nooit optimaal presteren. Meten = Weten.

Lees meer

Social media advertising

13,7 miljoen Nederlanders zijn actief op één of meerdere social mediakanalen. Daar zit jouw doelgroep ook tussen. Dat maakt het adverteren op social media zeer interessant. De vele advertentie- en optimalisatie mogelijkheden die de platforms bieden, maken het nog véél aantrekkelijker. Door hier slim gebruik van te maken, zijn we in staat om jouw online doelstellingen te behalen. 

Lees meer

Zoekmachine adverteren (SEA)

In korte tijd meer conversie, snelle verkopen of grotere naamsbekendheid creëren. Dé reden dat jij graag wil starten met Search Engine Advertising (SEA). Door de inzet van zoekmachine marketing is dit mogelijk geworden. Vult iemand in Google Zoeken of Bing Search een voor jou relevante zoekopdracht in dan wordt jouw advertentie getoond aan deze juiste doelgroep!

Lees meer

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Door te werken aan SEO (Search Engine Optimization, zoekmachine optimalisatie), werk je aan organische en gezonde online groei voor de komende jaren. Wanneer jouw website hoger scoort in de niet betaalde zoekresultaten van zoekmachines leidt dat tot meer websitebezoekers. Door te focussen op (o.a.) de belangrijkste zoekwoorden, zijn dit ook meer relevante websitebezoekers. En dat resulteert in meer conversies. Zo investeer je met een doordachte SEO-strategie in langetermijngroei van jouw bedrijf.

Lees meer

Samen werken aan de groei van jouw bedrijf

Maak kennis met onze slimme Boooosters.