Ga naar de inhoud

Iedereen maakt tegenwoordig content. Maar bijna niemand valt nog op. In plaats van nóg meer te maken, heb je een plan nodig waarin keuzes gemaakt worden: voor wie je iets maakt, wat je vertelt en waarom.

Zo krijg je structuur, richting en grip en draagt jouw content marketing wél bij aan groei. Je krijgt:

  • Eén overzichtelijk plan waar je team direct mee aan de slag kan.
  • Meer resultaat met minder losse acties.
  • Inzicht in wat werkt, voor wie en waarom.

Je team maakt content. Maar het levert te weinig op

Met AI-tools en planners is content maken makkelijker dan ooit, maar daardoor is alles hetzelfde geworden. Middelmaat. En je klant let niet meer op.

Je merkt dat er veel inzet is, maar weinig effect. Er is geen duidelijk verhaal, geen aansluiting met de klant en alles voelt als losse acties zonder structuur. Wat je mist, is niet creativiteit, maar regie.

Online marketeer Bernie wijst één van de fases aan in de klantreis (Google See-Think-Do-Care)

Werk vanuit een plan dat je bedrijf verder brengt

Jullie bouwen samen met ons aan een concreet plan:

  • Wat je zegt.
  • Tegen wie.
  • Wanneer en hoe.

Geen dikke rapporten, maar een werkdocument waar je team direct mee aan de slag kan.

Leg de basis voor resultaat

  • Strategische sessies met jou én je marketeer(s).
  • Inzicht in klantvragen, behoeften en momenten.
  • Heldere keuzes in onderwerpen, vorm en ritme.
  • Visuele samenvatting van de aanpak.
  • Concreet format voor planning en uitvoering.

Waarom dit nú werkt

Iedereen gebruikt dezelfde tools. Het verschil zit in je aanpak, niet je software. Met structuur zorg je dat je opvalt waar anderen verdwijnen.

Wat levert dit je op?

Je haalt meer kwalitatieve leads binnen, je team werkt gestructureerd samen en je marketing voelt voorspelbaar en rustiger aan. Er ontstaat één lijn in je verhaal, waardoor jouw bedrijf zichtbaarder en overtuigender wordt.

Waarom bij Booosters?

Meer dan 10 jaar ervaring in b2b-contentstrategieën.

  • Bewezen aanpak bij tientallen mkb-bedrijven.
  • Herkenbare cases uit industrie, IT en zakelijke dienstverlening.

Je hebt al mensen en AI-tools. Maar zonder richting blijft het ruis

Bouw aan een contentstrategie die wél werkt.

Ja, ik wil kennismaken

Content Marketeers

Experts op het gebied van content