We zijn erg verheugd en trots om te kunnen melden dat Booosters vanaf nu in de MailChimp Expert Directory vermeldt staat! Deze directory kan vergeleken worden met de Google Partners zoekmachine. Google biedt daar een podium voor gespecialiseerde bedrijven om onder de aandacht te komen bij potentiële klanten. MailChimp biedt dit ook in de vorm van de Expert Directory.
Het grote verschil zit hem echter in de wijze van aanmelden voor de directory. Bij Google moet je minimaal 2 examens elke 12 maanden opnieuw (en met succes!) afleggen. Bij MailChimp werkt het op basis van ervaring en toegepaste kennis die je moet aantonen, er moet dus wel bewijs zijn voor de expertise die je in huis hebt.
Booosters is vrijwel meteen opgenomen in de directory! Na wat extra uitleg over de toegepaste kennis in een aantal cases is onze aanmelding goedgekeurd. Vervolgens heb ik ons profiel gevuld met de specifieke E-mailmarketing diensten die we aanbieden, heb ik voorbeelden laten zien van nieuwsbrief ontwerpen en zowel in het Engels als Nederlands omschreven hoe Booosters toekomstige klanten met hun e-mailmarketing vraagstukken kan helpen. We zijn erg blij dat we in de MailChimp Expert Directory zijn opgenomen, dit is voor ons naast betere zichtbaarheid ook een erkenning dat we ook met e-mailmarketing op de juiste wijze bezig zijn.
Huidige en nieuwe MailChimp gebruikers die een expert in de arm willen nemen krijgen vanuit MailChimp een aantal keer de optie voorgelegd om door de MailChimp Expert Directory te bladeren. Bekijk hier het profiel van Booosters in de Expert Directory.
Hulp nodig bij het opstarten van E-mailmarketing met MailChimp, of wil je er meer uit halen door middel van geautomatiseerde e-mails?
Neem vrijblijvend contact met ons op, we helpen je graag verder!