Er gaat een frisse wind door het kantoor van Booosters. Met 3 nieuwe collega’s gebeuren er op dit moment heel veel mooie dingen. Door de komst van de nieuwe collega’s zijn we in staat een flinke stap voorwaarts te maken in structuur en kwaliteit. Samen hard werken (en plezier maken) aan veel resultaat en tevreden klanten waarbij we concurrentie steeds een stap voor proberen te blijven. Over deze plannen en ontwikkelingen kom je de komende tijd zeker meer te weten! Hoog tijd om de nieuwe collega’s aan je voor te stellen:

Calvin Bleekman
Managing Partner en Online Marketing Specialist
Calvin is sinds augustus 2017 onderdeel van het team. In zijn rol brengt hij de nodige senioriteit mee naar Booosters en is hij verantwoordelijk voor het algemene resultaat van het bedrijf. Samen met zijn collega’s gaat de volle inzet de komende periode in groei en kwaliteit.
De afgelopen 10 jaar heeft Calvin zijn ervaring op gedaan bij een ander internet bureau waar hij betrokken was bij verschillende soorten projecten. Tevens was hij verantwoordelijk voor de online marketing en e-commerce diensten van het bedrijf. Calvin haalt veel energie uit strategische gesprekken met relaties en schakelt daarin snel naar een oplossing voor gewenst resultaat. Tevens weet hij andere collega’s enthousiast te maken voor ‘the next step’ en probeert hij het beste uit de ‘Booostermannen’ te halen.
Wil je persoonlijk kennismaken met Calvin? Laat het ons weten!

Thijs Joosten
Junior Online Marketing Specialist
Thijs is sinds eind augustus onderdeel van het Booosters team. Thijs heeft in zijn vorige werkverband ervaring mogen opdoen in ‘the big apple’ bij een van de grotere Digital Marketing Bureaus. Door zijn studie in International Business Management en grote affiniteit in online marketing is hij in staat om bij te dragen aan een hogere kwaliteit. Met zijn analytische en strategische denkvermogen zorgt hij voor slimme input op bestaande campagnes en goede ideeën voor nieuwe strategieën. Thijs werkt momenteel bij één van de klanten van Booosters aan het inzichtelijk maken van de juiste ROI bij uiteenlopende producten en diensten van het bedrijf. Daarnaast ondersteunt hij in de marketing werkzaamheden en werkt hij mee bij de implementatie van B2B marketing automation.

Atakan Yayla
Stagiair Communicatie en Multimedia Design
Atakan loopt vanaf begin september een half jaar mee in de uiteenlopende werkzaamheden van Booosters. Vanuit zijn studie in Communicatie en Multimedia Design mag hij bij ons zijn kennisniveau en ervaring een Booost geven. De opdracht die hij gaat uitvoeren omvat vooral de online marketing voor Booosters zelf. Atakan gaat onderzoeken hoe wij de marketing van Booosters kunnen laten meelopen in de dagelijkse werkzaamheden en er daarmee óók voor onszelf een flinke Booost kunnen veroorzaken.
Tot zover een korte introductie van onze nieuwe collega’s. Wil je persoonlijk kennismaken met een van deze Booosters? Laat het ons gerust weten!